Hur gör man för att besvara ett erbjudande på en lägenhet?

Hur besvarar jag ett erbjudande på lgh på mina sidor?
Maria

Kommentarer

  • Hejsan,

    Du kan besvara ett erbjudande som du har fått via Mina sidor på www.fabo.se efter att du loggat in på ditt konto.

    Du hittar rätt sida genom att hålla muspekaren över texten "Mina sidor" och sedan klicka på "Mina erbjudanden" i menyn. Sedan kan du se dina erbjudanden och klicka JA eller NEJ efter att du har varit på visning.

    Tänk på att svara på erbjudandet i tid!

    Charlotte
  • Hade lagt in en intresseanmälan på en lgh och nu är den borta?
    Carina
  • Hej Carina,

    Kontakta gärna vår Uthyrningsavdelning med din fråga och skicka med ditt personnummer samt kontaktuppgifter så kan de snabbt återkomma till dig med ett svar. Maila till dem på hyra@fabo.se eller ring på 0346-886600, tonval 1, mellan kl. 10-12 & 13-14.

    Ha en bra dag!
    Charlotte