Kan jag få ett som bor vid kommungränsen även besöka Återvinningscentralen i Halmstad?

Jag bor i Slöinge och har hört att jag kan använda mitt återvinningskort i Halmstad också, stämmer det? Hur gör man då om man vill det?

Roger (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Roger,

    Från den 17 April 2024 kan man få möjlighet att även nyttja ditt körkort på återvinningscentraler i Halmstad. HEM (Halmstads Energi och Miljö AB) har återvinningscentraler på 4 platser i Halmstads kommun.

    Kontakta Vivab och ansök i deras e-tjänst.

    Ha en bra dag!
    Charlotte
    (Uppdaterad )