Svart plastkort av montören?

Jag fick min laddbox installerad igår. Montören lämnade ett svart plastkort tillsammans med dokumenten.
Vad är detta kort bra för?

Kommentarer

  • Hej Gunnar och grattis till din nya laddstation. Plastkortet kan du använda för att starta och stoppa laddningen. Det blir som ditt identifieringskort.
    Men för att denna funktion skall funka behöver du aktivera funktionen inställningar för din laddstation. Kontakta oss på 010-121 94 00 om du önskar vidare hjälp.