Hur ökar jag chansen att få lägenhet?

Jag har ansökt till många av era lägenheter via HomeQ, men har aldrig fått något erbjudande. Vad kan jag göra för att öka mina chanser? Kan jag ringa dig om detta?
Younes

Kommentarer

  • Hej Younes

    Vi är glada att många söker våra lägenheter men det gör att det kan vara svårt att få lägenhet. Tänk på att ha giltiga dokument uppladdade på HomeQ så du hamnar bland godkända sökande.

    Vi har tyvärr svårt att rådgöra med varje sökande så hoppas att du har fått svar på din fråga.
    Ernst Rosén
  • Hello Team Ernst Rosen!!  I have applied for one of your properties at Övre Husargatan 22. I am desperately looking for an apartment since My contract is ending this march. I am permanent employee with Volvo cars so does my wife Rajashree. We both are financially stable and do not have any loans or default payments. We both are quite, hygienic people. we don't smoke , does not have any pets or Kids. We will be allocating apartment for a long term . Please reqeting you to consider my request.
    Vikrant Rajput
  • Hello,

    Thank you for your question. We are glad that so many apply to our appartements. We will contact the ones who get the opportunity by HomeQ.

    Keep applying och good luck!

    Agneta
  • I have applied at HomeQ. Properties you own are selected on random based.
    Vikrant Rajput
  • Hello,

    There are so many appliens at each appartement.

    Agneta