Intervjuförfrågan till gymnasiearbete

Hej, Alva Svanberg heter jag och skriver mitt gymnasiearbete just nu. Jag och min skrivkamrat skriver om bostadsbristen i Göteborg och har tidigare intervjuat en affärsutvecklare hos Poseidon bostäder som tipsade om er på Ernst Roséns.

Vi vore oerhört tacksamma om någon hos er skulle vilja ställa upp på en teams intervju med några frågor angående bostadsbristen i Göteborg och er syn på situationen.

Med vänliga hälsningar
Alva Svanberg
Elof Lindälvs gymnasium
Alva Svanberg

Kommentarer

  • Hej,
    Det låter som ett spännande arbete.
    Du kan maila mig på louise.samuelsson@ernstrosen.se med några tidsförslag så hittar vi en tid.
    Vänlig hälsningar
    Louise Samuelsson
    Affärschef Bostad & Lokal
    Louise