Hyresrätt

Hej! Jag har vuxit upp i en av era hyresrätter i Landala och även själv bott i en av era hyresrätter i Lunden. Nu är jag bostadslös sen en separation för några månader sedan och bor hos vänner och släkt och söker lägenhet. Har sökt många av era hyresrätter via både boplats (10 år samlade köpoäng) och Homeq utan att lyckats bli kontaktad. Just nu söker jag en hyresrätt i samma uppgång som min mor bor i hos er i Landala och hoppas så kunna få chans till den dels då jag verkligen behöver ett hem men även hade behövt finnas nära för min mor som behöver allt mer hjälp. Jag har bra inkomst och inga betalningsanmärkningar eller lån etc. Tacksam för er hjälp! /sjuksköterska
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia

    Vad fint att du söker de lägenheter som vi annonserar via HomeQ. Det är många som söker lägenheterna, vilket vi är glada för men gör att det kan vara svårt att få erbjudande. Fortsätt gärna att sök, blir du erbjuden visning/lägenhet så kontaktar vi dig.

    Hoppas det snart löser sig för dig.

    Agneta Löfman
    Agneta