Ekonomi

Hej vi har bott utomlands i 22 år och finns därör inte i några svenska register. Vi har blivit rekommenderade att lämna uppgift om våra pensioner direkt till hyresvärden. Jag har mailat våra dkattepapper till Ernst Rosen.
Jag vore tacksam för besked om dom kommit fram? Vi har sökt Jungmansg 31-33 via Homeq.
Kerstin Björkman

Kommentarer

  • Hej Kerstin

    Vad fint att ni skall tillbaka till Sverige. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot kompletteringar vid sidan av HomeQ, men ange gärna i ditt profilkort att ni har det som ett komplement och kan lämnas vid behov.

    Vi är glada att det är många som söker Ernst Roséns lägenheter på Jungmansgatan, och blir du erbjuden visning så kontaktar vi dig.

    Hoppas att det löser sig för er

    Agneta