Borgensman

Hej! Jag har ett vikariat, med god chans till en fast tjänst. Kan jag få en lägenhet via er om jag har en borgensman och kan garantera att hyran kan betalas oavsett.
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea

    Om du och din borgensman uppfyller de krav som kan garantera hyran så kan du som sökande hamna bland godkända sökande. Blir du erbjuden visning så återkommer vi.

    Håller tummarna för att du får den fasta tjänsten.
    Lycka till!

    Agneta
  • Hej om man har en skuld hos kronofogden (inte hyres skuld) som jag betalar av varje månad och har en stabil inkomst och fast heltidstjänst och även har en borgenär kopplad och inlagd på homeq kan man hyra av er ändå
    mvh Alicia
    Alicia
  • Hej Alicia

    Har du skulder så går det inte att hyra även om du har borgensman.
    Här kan du läsa mer om vår uthyrniningspolicy.

    Vänliga hälsningar,
    Agneta