Till senaste kommentaren

Hur ändrar jag referens för faktureringsadressen?

Hej,

Vi behöver ändra vårt referensnummer på våra fakturor vi får från er. Hur går jag tillväga, försökt hitta i portalen eSchenker?

Hälsningar Mia

Kommentarer

  • Hej Mia,

    Ska du ha samma referens för alla fakturor på det kundnumret så gör du denna ändring via ert E-Schenker konto. Logga in i E-Schenker, klicka på ”Hjälp” uppe till höger och välj ”Ansökningar & Beställningar”. Där fyller du i underlaget "Ändring kund-id"





    Har ert företag inte tillgång till E-Schenker ansöker ni om det här

    Med vänlig hälsning,

    Sam Kundservice
  • Hej,
    Jag behöver ändra mitt företags adress i Schenkers databas. Har försökt på alla möjliga sätt i E-Schenker, men utan att lyckas. Jag har användarnamn, inloggning, epostadress, kundnummer, men hela tiden är det något som fattas och systemet talar inte om vad. Vart kan jag ringa och få ändringen gjord? Det verkar enklare.
    Undrar Odd Lindahl på Musselfeed AB.
    Odd Lindahl
  • Hej Odd,

    Du gör denna ändring på exakt samma sätt som beskrivet i tidigare inlägg. Fungerar det inte är du välkommen att ringa kundservice på ditt närmaste Schenker-kontor, så vi kan guida dig direkt via telefon. Kontaktuppgifter till kundservice hittar du via vår hemsida


    Med vänlig hälsning,
    Helene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.