Varför saknar ni så många funktioner + att de moduler ni har är dyrare än hos andra?
Som titeln lyder.
Varför tar ni 5000kr i startavgift + 995kr per månad för mobilbutiken medan Nordisk Ehandel tar 295kr per månad utan startavigft?!
Är det verkligen realistiskt att den mobila butiken ska kosta mer än vad den vanlig gör per månad?
Samma sak är det med de olika betalningsalternativen, hos er måste man betala flera tusen kronor för att få de integrerade medan de ingår hos Nordisk Ehandel.
Andra exempel är koppling till t.ex. Pricerunner, koppling till diverse affärssystem.
Inte bara är de moduler och funktioner ni har dyra, ni saknar också en hel del funktioner, så som:
- Rabattkoder (en av de mest grundläggande funktionerna)
- Presentkort
- Köp 4 betala för 3 osv.
- Recensioner
- Koppling till Fyndiq.se (är inte ebutik.se delägare av Fyndiq?)
- Koplling till Tradera
- Merförsäljning i kassan
- Automatisk topplista
- Önskelista med mailfunktion
- Möjlighet för kunden att logga in
- Inköpslistor
- En hel del betallösningar så som Payson, Moneybrookers, Samport, Payex, Ceritrade
- Funktion där det gamla priset stryks över och det nya står med röd text då man kör en kampanj.
Som ni ser så saknar ni en hel del funktioner och hade jag vetat bättre att jag förmodligen inte valt er idag!
Så snälla gör något åt detta snarast och säg inte att det är på gång som ni har sagt med rabattkoden i snart ett halvår! Ni förlorar kunder på det!
Hej Anton,
Tack för att du kontaktar oss via vår kundportal.
Jag håller med dig att plattformen idag saknar funktioner som vi och våra kunder vill ska finnas i systemet. Vi jobbar dagligen på att utveckla och förbättra systemet på många sätt.
Sedan vår plattform lanserades, sommaren 2010, så har vi jobbat med att göra grunden i butiken så bra som möjligt och detta jobbar vi fortfarande med. Det har funnits funktionalitet och hantering i grunderna som inte har fungerat så bra som de bör göra och därför har vi också valt att prioritera och förbättra dem före annan funktionalitet.
Vårt resonemang är ganska enkelt: Det spelar ingen roll vilka funktioner som finns i vår plattform så länge grunden inte är 100% bra. Rabattkod, presentkort, betalningsalternativ med mera är bra funktioner att ha, men om inte plattformens grund fungerar till 100% så spelar det ingen roll hur mycket funktioner som finns på toppen. De går ändå inte att använda.
Detta har självklart gjort att mycket av den utveckling vi vill göra har fått vänta, vilket vi också tycker är tråkigt.
Du är varmt välkommen att kontakta oss med dina funderingar för mer diskussion. Vi finns alltid här för att hjälpa dig med dina frågor och du når oss på 08-410 097 50 och kundservice@e-butik.se
Varmt välkommen med dina frågor och funderingar!