Ja vi har chat men under begränsade tider, då vi utvärderar om chat är ett bra supportverktyg att använda för oss och för dig som är kund.
Vi har också chatverktyg som du kan ha till din butik, via samma leverantör (Olark.com) så om du är intresserad av att använda det för dina kunder, så kan du kika närmare på vår kundportal: http://kundportal.e-butik.se/tillval/moduler/ch...
När vår supportchat är online så ser du den längst ner till höger inne i din adminsitration (när du använder vår nya plattform).
Det går annars bra att kontakta oss på kundservice@e-butik.se och telefon 08-410 097 50 för att få svar på dina frågor.
Hoppas du får en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter med dina funderingar!
Hej Björn!
Tack för att du kontaktar oss via vår Kundportal!
Ja vi har chat men under begränsade tider, då vi utvärderar om chat är ett bra supportverktyg att använda för oss och för dig som är kund.
Vi har också chatverktyg som du kan ha till din butik, via samma leverantör (Olark.com) så om du är intresserad av att använda det för dina kunder, så kan du kika närmare på vår kundportal: http://kundportal.e-butik.se/tillval/moduler/ch...
När vår supportchat är online så ser du den längst ner till höger inne i din adminsitration (när du använder vår nya plattform).
Det går annars bra att kontakta oss på kundservice@e-butik.se och telefon 08-410 097 50 för att få svar på dina frågor.
Hoppas du får en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter med dina funderingar!