Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Reklamation, utebliven tidning

Min tidning uteblev i dag, kan jag reklamera det här?
Karin Andersson Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss. Vi beklagar den uteblivna tidningen.

    Snabbast och enklast reklamerar du din tidning via Mitt konto.
    Genom att anmäla via Mitt Konto kommer det omgående att skickas en reklamation till budet som får ett meddelande om att du inte har fått tidningen. Din uteblivna tidning kommer också att krediteras.
    Det är viktigt att du direkt reklamerar tidningen när den uteblir så att vi och distributören kan lösa problemet. Det är också viktigt att du håller dina kontaktuppgifter uppdaterade via Mitt konto ifall vi behöver nå dig kring distributionsproblem.

    Om du behöver hjälp med att aktivera ditt konto så kan du kontakta kundtjänst via telefon 08-7382600 eller via chat.

    Du har tillgång till dagens tidning digitalt här eller via appen.

    Med vänlig hälsning
    Daniel DN Kundservice
  • Tack för svaret!

    Jag har reklamerat min tidning via Mitt konto nu, läser den digitalt och dricker kaffe.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Karin Andersson
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.