Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Dn erbjudande fungerar inte

Försöker ladda ned boken, men får besked att jag inte är behörig trots att jag är inloggad. Försökte även logga ut och logga in igen, men det är fortfarande samma problem. Ser att jag inte är ensam om,problemet. Ingen har svarat någon på detta problem, vad händer-gör ni något??
A Magnusson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Jag har samma problem som ovanstående. Jag är inte behörig att ladda ner erbjudande-boken. Varför? Det har alltid gått tidigare
    Berit andersson
  • Hej,

    Tack för era inlägg.

    Vi beklagar detta. Vi har felanmält detta och de letar för fullt efter felet.
    Så länge uppmanar vi de med problem att säkerställa att de inte går genom DN-appen när de försöker ladda ner utan via Safari eller Chrome, att de provar att rensa cache och cookies och även kontrollera att de accepterar cookies i sin webbläsare.

    Med vänlig hälsning
    Daniel DN Kundservice
  • Hej Daniel,

    Svaret du gav förklarar inte det fel som jag upplever.
    Trots att jag är inloggad får jag meddelandet att jag inte har tillgång till e-boken. Det är alltså inte fel på nedladdningen i sig.
    Hoppas på en lösning snart som flera prenumeranter med mig efterfrågat.
    A Magnusson
  • Hej,

    Tack för ditt inlägg.

    De ska ha löst problemet nu genom att förändra sidan.
    Du kan dock behöva rensa bort cache och cookies så att inte de gamla inställningarna för webbsidan ligger sparade i din webbläsare.

    Med vänlig hälsning

    Daniel DN Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.