Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Reklamera en butiksköpt vara?

Hur reklamerar jag en vara jag köpt i butik?

Kommentarer

  • Vill du reklamera en vara du inte är nöjd med? Här ser du vart du vänder dig för olika typer av varor.

    Färskvaror
    Kontakta butiken där du köpte varan.
    Sök butik

    Övriga varor – Coops egna varumärken
    Gäller varor från Coop Änglamark, Coop, Coop Prima och X-tra

    Skicka oss ett e-postmeddelande med information om varan.
    Öppna ett förifyllt e-postmeddelande

    Om det förifyllda meddelandet inte fungerar eller ser konstigt ut: Kopiera innehållet nedan till ett e-postmeddelande, fyll i all information och skicka till reklamation@coop.se

    Anledning till reklamation:

    Information om varan
    Streckkod (13 siffror):
    Bäst-före-datum:
    Tillverkningsdatum:
    Batchnummer (klockslag bredvid bäst-före-datumet):
    I vilken butik du köpte varan:

    Dina personuppgifter

    Personnummer:
    MedMera Id-nummer: *
    Namn:
    Gatuadress:
    Postnummer, ort:
    Telefonnummer dagtid:

    * Ange MedMera Id-nummer om du är medlem. Du hittar det till höger på ditt MedMera-kort.

    Övriga varor – andra varumärken
    Kontakta konsumentkontakten som finns angiven på varan. Om du inte hittar den informationen, kontakta oss så hjälper vi dig.
    **
    Har du frågor?
    **Kontakta oss.

    Coop
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.