Om du haft autobetalning via din internetbank

Om du tidigare har haft tjänsten där banken godkänner din e-faktura behöver du gå in och beställa detta på nytt.

Anledning till detta är att EnterCard som ger ut ditt Coop Mastercard har bytt fakturaleverantör. Ansluter du inte autobetalning på nytt kommer du framöver behöva godkänna dina e-fakturor manuellt. (Observera att autobetalning inte är samma tjänst som autogiro).

Du kan läsa mer på din internetbank om din bank erbjuder den här tjänsten samt hur du går tillväga för att ansluta. Du kan även kontakta din bank för instruktioner hur du bär dig åt.

Om du har några frågor (som inte gäller hur du ansluter till tjänsten) går det bra att kontakta oss via mejl genom att logga in på www.Coopmastercard.Coop.se eller ringa till våran kundservice på 0771 17 17 17 med knappvalen 3,1 ,1. Vi har öppet vardagar 9:00 - 18:00.

Med vänliga hälsningar,
Coop Mastercard Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.