Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag vill stänga av "blipp" funktionen på mitt nya kort


Hej den det vederbör!!
idag fick jag ett brev om ett nytt kort. Jag har ringt er på 0771 17 17 17. 8 samtal före och ner till 2 samtal före kom info,det tog 45 min. sedan bara signaler om att man kom fram. Åtgärda gärna detta.
Det står på info bladet att med det nya kortet behöver man bara "blippa"för köp under 200 kr. det var väl ett fantastiskt påfund!
Nu kan ju bedragare som lyckas komma åt kortet bara se till att de handlar för 199 kr OCH INGA PROBLEM!! Hur tänkte ni där är min fråga?
Mvh Eva


Kommentarer

  • Hej Eva

    Vi har samlat all information om de nya korte i ett inlägg som du hittar på startsidan. Inlägget är indelat i tre olika stycken "Övergripande information" "när du fått ditt nya kort" och "efter att ditt nya kort börjat fungera" I det sistnämnda stycket hittar du informationen du söker. Inlägget hittar du här Kortbyte Coop MasterCard

    Med vänlig hälsning
    Susanne Kundservice MedMera Bank
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.