Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Långa väntetider MedMera Bank

Vi beklagar att det under en längre tid varit långa väntetider hos vår kundservice och vi jobbar intensivt med att besvara era samtal så snabbt vi kan.
Vi har löpande jobbat för att sätta in fler resurser och snabbare kunna hjälpa till. Från och med eftermiddagen den 18 februari har vi satt in en specialgrupp för dig som önskar anmäla avslut av ditt Coop Mastercard. Ring Coop kundservice på 0771 17 17 17, (tryck så här i telefonsvararen för att hamna rätt: #3, #1, #5, #2). Avdelningen för avslut har öppet vardagar kl. 9-18.

Inloggad på "mina pengar" på coop.se kan du se saldo, transaktioner, betalningsuppgifter och beställa nytt ersättningskort.

I Talsvar kan du kontrollera ditt saldo, transaktioner, inbetalningar och beställa ersättningskort.


Susanne Kundservice MedMera Bank Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.