Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag har inget Bank-ID

Kundkännedomsfrågor
Om du av någon anledning inte har möjlighet att ansluta dig till Bank-ID så kan du printa ut blanketter från coop.se eller kontakta bankens kundservice.

Det är viktigt att du fyller i blanketter för samtliga dina produkter, till exempel både ditt betalkort och ditt sparkonto. Du behöver även bifoga en kopia på din giltiga id-handling.
 
Kontakt med bankens kundservice via telefon
Om du inte har något Bank-ID kommer vi inte ha möjlighet att hjälpa dig med alla dina bankfrågor direkt via telefon. Till exempel kommer vi behöva få in ett skriftligt underlag av dig samt en kopia på din giltiga id-handling om du önskar överföra pengar.

Men de vanligaste ärendena kan du enkelt hantera själv via våra självbetjäningstjänster i Talsvar (0771-17 17 17) och inloggad på ”mina pengar” på coop.se
Susanne Kundservice MedMera Bank Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.