Jag fick aldrig något nytt kort.

Mitt kort slutade fungera i våras. Jag fick aldrig något nytt. Jag fick meddelande om att mina samlade poäng skulle försvinna. Jag trodde att det skulle komma ett nytt kort. Jag frågade på COOP extra. De sa att man skulle få nytt kort. Nu har jag väntat ytterligare tid utan att det kommit något kort till mig. Och jag förmodar att alla mina insamlade poäng är borta nu.. Jag skulle vilja att ni ringer mig om ni behöver mer information om mig, eller skickar direkt ut ett nytt medlemskort utan att ringa mig. Det är dålig mottagning där jag bor, så det går inte alltid att prata i mobil. Därför skriver jag här istället.
Karoline Gräsman Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Karoline

    Du kan beställa ersättningskort om du loggar in på coop.se och går in på "Inställningar. Det går även bra att mejla eller ringa kundservice för att beställa ersättningskort.

    Från och med 1 juli 2017 är de poäng du samlar in giltiga i tre års tid. Coop har ett av Sveriges bästa medlemsprogram och vi vill att våra kunder ska använda sina poäng antingen genom värdecheckar i våra butiker eller genom att sätta guldkant på vardagen genom våra partners. Jämfört med andra bonusprogram är tre års giltighetstid en lång period som vi bedömer är en god tid för kunderna att använda sina poäng. (För poäng intjänade före första juli 2017 gäller fem års giltighetstid.) Det innebär att poäng tidigast kan börja förfalla 31 juli 2019. Poängen förfaller månadsvis. Om du någon gång använt poäng är det alltid de äldsta poängen som dras först. Här kan du läsa mer om poängens giltighetstid. Om du loggar in på coop.se kan du se om du har poäng som förfaller inom det närmaste året.

    Med vänliga hälsningar
    Coop
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.