Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

CRM poäng

Hej
har tre nya personer som inte syns under CRM poäng "sammanställningen pågående vecka"? Deras konton är aktiva Gälller Britta L, Anna J och  Liv N, kan ni kolla och återkomma

mvh
Dejan

Dejan Dimitrov Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Dejan,

    Tack för att du hör av dig till oss! 😀
    Varken Britta, Anna eller Liv har någon budget uppsatt för CRM-poäng. Det ställs in i Kontrollpanelen > Budget > CRM-poäng och klicka på aktuellt år för att kunna fylla i budget vecka för vecka.

    Bästa hälsningar,
    Jennifer Meidell Customer Success
  • Hej
    Jo visst vet det, men jag har flera personer med i listan längst ner så att säga som inte heller har några budget men ändå är synliga….Går det inte att få till det så?
    Dejan Dimitrov
  • Hej igen,

    Ber om ursäkt att du fått vänta på svar.
    Behöver höra efter med en tekniker gällande regelverket för vad som visas. Återkommer med en uppdatering då jag fått svar 😀
    Jennifer Meidell Customer Success
  • Hej igen,

    Nu har jag fått svar 😀 De som visas i sammanställningen är användare som någon gång ha haft en budget på sig. De behöver inte ha en budget för aktuell period utan finns då fortfarande med.

    För att samtliga användare ska synas behöver ni då sätta någon form av budget för CRM-poäng på samtliga. Den kan vara noll.
    Du kan gå in på respektive person, klicka upp ett år och sedan bara klicka på Spara så kommer de att synas i sammanställningen sedan.

    Önskar dig en fortsatt fin tisdag!
    Jennifer Meidell Customer Success

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.