Abonnemang längd
Läste att mitt abonnemang skall förnyas 28 okt. Var tog erbjudandet om 6 mån. gratis vägen?
Eller menar ni att jag slapp att betala för de 6 mån som larmet var obrukbart?Det var väl inte de 6 månaderna ni erjöd, gratis?
Eller menar ni att jag slapp att betala för de 6 mån som larmet var obrukbart?Det var väl inte de 6 månaderna ni erjöd, gratis?
Följ inlägget
2
följare
Precis som du säger skickade vi ut ett mail där vi berättade att servern fungerar igen och att om man hade en aktiv servicelängd när tjänsten slutade fungera i juni så lägger vi på 6 månader gratis. Detta kan endast göras om man har återaktiverat sin C-Pod.
Vad vi kan se utgick din C-Pods servicelängd 22-05-04, så vänligen förläng din livslängd på www.cpod.se.
Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något mer 😀
Vänligen, Linnea
Har vi inte samma uppgifter du och jag. På er hemsida läser jag att mitt abonnemang är betalt till 221028 och borde vara aktivt. Har du en annan uppfattning så tala om vad jag skall göra!
Frågar igen om ni endast lägger till 6mån. under den tiden larmet varit obrukbart?
Medveten om att mitt abonnemang gick ut i maj, men fann ingen nytta med att förlänga då det var utr funktion, vilket har ställt till en hel del oreda och kostnader för mig då jag har avtal med min försäkring som även ni marknadsför och var då tvungen att köpa ett fungerande larm.
Ert larm har fungerat bra sen installation 2005, men är nu tveksam till ert erbjudande om 6 mån. gratis abonnemang. För det är väl inte under den tiden ert larm varit obrukbart som ni er
Skrev innan till er support om okynneslarm för larm 1. Lämnar båten imorgon för 3 månader och måste ha detta utrett innan dess.
Tack på förhand
Bo Andersson
0705696222
När servern kom igång igen la vi in servicelängd till 22-10-28 på allas C-Pod för att det skulle gå att aktivera alla enheter igen.
Vi kommer titta på varje C-Pod var för sig innan 22-10-28 för att se vilka som hade en aktiv livslängd när servern lades ner för att veta vilka som har rätt till de 6 månaderna gratis.
Med detta menas att de flesta som hade en aktiv livslängd när servern gick ner har inte ett korrekt datum för när deras abonnemang går ut just nu. För dessa användare ska vi se så de får rätt längd på sitt abonnemang där deras utgångsdatum förlängs med 6 månader.
Vår server gick ner i juni, dvs fungerade i maj. Så när servern gick ner hade din enhet inte en aktiv livslängd.
Vänligen, Linnea
Förstår du?
Vi har en befintlig mailtråd där jag svarat på dina frågor om hur du ska göra för att få igång din C-Pod.
Om du har fler frågor får du gärna höra av dig igen. Ha en fin dag!
Vänligen, Linnea
Som det nu är, är det svårt att veta vad avbrott beror på, om man nu över huvud taget märker avbrottet.
Det borde åtgärdas, annars riskeras trovärdigheten för larmet.
Det var störningar och avbrott innan ert stora avbrott startade vilket jag trodde inaktiviteten berodde på. Larmleverantören är väldigt naiv om han tror att kunden har koll på när hans larm går ut! SKÄRPNING!
DU HAR FORTFARANDE INTE SAGT VAD JAG SKALL GÖRA I DETTA SKEDET!
SKALL JAG BETALA NYTT ÅRSABONNEMANG ELLER ?
Tack för din feedback, vi ska tänka på detta när vi utvecklar våra tjänster.
För att förlänga din C-Pods livslängd vänligen gå in via denna länken https://c-pod.se/products/c-pod-livslangd och välj "C-Pod GSM" antingen 1 eller 2 år.
Vänligen, Linnea
Ja jag förstår vad jag menar, tack för att du frågar.
Med livslängd menas abonnemang. Genom länken jag gav kan du köpa livslängd/abonnemang till din C-Pod.
Jag bifogar den länken igen:
https://c-pod.se/products/c-pod-livslangd
Vänligen, Linnea
Livslängd och förlängning är ska det vara samma sak???
Låter väldigt konstigt i mina öron.
Har försökt "livslänga" mitt abonnemang och då ska man ange en aktiveringskod.
Ok, den hittar man efter en stunds letande i appen.
Nästa pilsner, då ska man skriva in den i rutan, men det går inte att skriva in bokstäver.
Vad göra???
Livslängd/servicelängd innebär din enhets abonnemangslängd, när denna håller på att gå ut behöver en förlängning köpas.
Detta kan enkelt göras på vår hemsida: https://c-pod.se/products/c-pod-livslangd.
Tack för att du uppmärksammat problemet med inskrivningen av aktiveringskoden vid köp av förlängning, detta ska nu vara löst.
Ha en fin dag!
Tack för ditt svar. Har frågat flera gånger om ni kan förlänga mitt abonnemang utan avbrott.
Det fungerar inte att år efter år komma ihåg att förlänga vid ett viss datum. Betänk att det är nu 17:e !!!! gången dvs från 2005
Hoppas på åtgärd!
Mvh
BosseA
Vi har absolut noterat din feedback och är tacksamma för input!
För C-Pod mini och Spåra har vi redan nu ordnat mail med påminnelser om servicelängdens utgång och är på gång att fixa detta för C-Pod också.
Jag önskar dig en fin dag 😀