Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Min betalningslänk fungerar inte, vad gör jag?

Min betalningslänk fungerar inte av någon anledning, vad kan jag göra för att lösa detta?
Bounce Customer Service Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!

    Om din betalningslänk inte fungerar så kolla gärna att du sitter vid den senaste versionen av din webbläsare, alternativt byt till en dator om du sitter via mobil eller surfplatta. Det fungerar som bäst via en dator.

    Det kan även fungera att rensa webbhistoriken då det ibland kan gömma sig ett program som vår betalningstjänst anser som inte säker.

    Tänk också på att de betalningsalternativ som dyker upp för dig är de alternativ som du har kopplat till din bank. Är det ett önskat alternativ (t.ex. Mobilt BankID) som du inte får upp, vänligen kontakta din bank. Säkerställ även att du har all form av internetbetalning aktiverat för ditt kort, annars kommer betalningen inte gå igenom.

    Om problemet fortfarande kvarstår, kontakta din bank.

    Alltså, i ordning kan du testa detta:
    • Byt webbläsare
    • Testa via en dator (alternativt annan enhet)
    • Rensa webbhistoriken och starta om webbläsaren
    • Kontakta er bank

    Med vänlig hälsning,
    Isabella Team Leader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.