Koi fiskar

När släpper ni ut koi fiskarna i dammen?

Kommentarer

  • Hej,

    Det sker nu i veckan
  • Hej
    jag undrar ungefär när koi-karparna tas in för vintern? Och kan man komma och titta på de någon annanstans under den perioden?
    De är så fina! /ingrid
  • Hej,

    Roligt att du tycker om fiskarna, det gör vi också. De tas upp någon gång i oktober och tillbringar vintern i en liten bassäng inomhus där de går ner i aktivitet. Under denna tid kan man inte besöka dem. Vi hoppas att nästa år kunna ha vår Hanami picknick igen sista söndagen i april och i samband med den släpps fiskarna ut i dammen.