Angående referens

Hej!
Mitt namn är David och jag står inför valet att tacka ja eller nej till en min första lägenhet.
Jag har fått ett mail där jag behöver lämna in en skriftlig referens från min tidigare hyresvärd, eftersom att detta är första gången jag ska flytta så har jag ej något sådant.
Hur gör jag?

Hälsningar
David
David Eriksson

Kommentarer

  • Hej David,

    Då du inte har haft någon hyresvärd innan så behöver du inte lämna in intyget. Vi noterar i systemet att du bott hemma.
    Jasminka Uthyrare