Jag har fått visning, men hur ska jag veta datumet och tiden?

Hej jag har fått förfrågan till en visning, jag har tackat JA. Men jag har inte fått en datum eller tid, hur ska jag veta datumet och tiden?

Kommentarer

  • Hej Halbast, tack för din fråga!

    När du får en visningsinbjudan, så får du ett meddelande på Mina Sidor med information om hur visningen går till. Logga in på Mina Sidor och gå till Meddelanden för att läsa din visningsinbjudan.

    Du behöver inte tacka Ja eller Nej till att gå på själva visningen.

    Efter visningen ska du svara Ja eller Nej till om du fortfarande är intresserad av lägenheten. Du måste du svara Ja eller Nej innan sista svarsdatum. Du svarar på Mina Sidor/Sökta Bostäder.

    Här kan du läsa mer om hur det fungerar med visning.​​​
    Elin, Boplats Göteborg
  • Jag tackade JA innan visningen. Alltså exempelvis är visningen den 10 maj, men jag tackade ja innan. Det blir väl inga problem för de står att man ska tacka efter visningen?
  • Hej Halbast!

    Det blir inte problem om du redan har tackat ja innan visningen, det går bra.

    Det är mest för din egen skull som vi rekommenderar att du går på visning först och sedan svarar, så att du vet vad det är du tackar ja till.
    Elin, Boplats Göteborg