Försvinner mina dagar på boplats om jag säger upp min lägenhet?

Hejsan!

Försvinner mina dagar på boplats och jag säger upp min lägenhet? Nollas dom då eller har jag dagarna kvar?

Mvh Marie

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    Det finns bara tre saker som gör att dina ködagar hos Boplats raderas. Dina ködagar försvinner om du gör något av följande:
    Dina ködagar hos Boplats påverkas inte av att du säger upp din lägenhet.
    Elin, Boplats Göteborg