Hur hittar jag Seniorboende och Trygghetsboende ?

Det syns inte något på er sida när jag loggar in.

Kommentarer

  • Hej Eva, tack för din fråga!

    Såhär söker du efter Seniorboende och Trygghetsboende på boplats.se:

    1. Logga in på boplats.se. Du kan logga in med personnummer (eller e-postadress) och lösenord, eller logga in med BankID.

    2. Klicka på SÖK BOSTAD i huvudmenyn längst upp på sidan. Klicka på den blå knappen "SÖK".

    3. Klicka sedan på "Sökfilter", uppe i högra hörnet.

    4. Välj områden. Om du vill se alla lägenheter - välj alla områden. Klicka på knappen "Nästa".

    5. Under Typ av lägenhet klickar du i "Seniorboende" och "Trygghetsboende".

    6. Klicka på knappen "Filtrera" för att se de lägenheter som finns att söka. Observera att det inte är säkert att det finns senior- och trygghetsboenden att söka varje dag.

    7. Klicka på en annons för att läsa mer om lägenheten. Om du vill söka lägenheten, ska du klicka på knappen "Ansök".

    Elin, Boplats Göteborg