Glömt lösenord och får inget mail - vad ska jag göra?

Hej, jag försöker logga in. Men har glömt mitt lösenord. Jag trycker på att jag ahr glömt de och fyller i rätt upggfiter men jag får INGET mail alls och har upprepat prossesen 2 ggr. Hjälp mig så jag inte förlorar min plats.

Kommentarer

  • Hej Antonio, tack för din fråga!

    Börja gärna med att kika i skräpposten i din e-post, ifall mailet från Boplats kan ha hamnat där. Om mailet inte kom fram alls, kan du behöva lägga till Boplats som säker avsändare. Klicka här för att läsa om hur du anger Boplats som säker avsändare.

    Fungerar det fortfarande inte?
    Du kan även kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med ett nytt lösenord. Klicka här för att maila vår kundtjänst.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej, jag har glömt mitt lösenord till boplats. Jag kommer inte in så jag kan inte betala till er. Jag är rädd att min plats försvinner.Kan ni hjälpa mig så inte min plats försvinner!!
  • Hej Antonio!

    Här i kundforumet kan jag svara på allmänna frågor, men inte ge dig personlig hjälp med ditt konto eftersom allt i kundforumet visas publikt.

    Du är välkommen att kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med betalning och ett nytt lösenord.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg