Kan jag söka en lokal att hyra genom Boplats?

Söker lokal att hyra i form av atelje omkring Bagaregården, Gamlestaden, Kviberg
Max storlek 70 m2

Kommentarer

  • Hej Petronella, tack för din fråga!

    På boplats.se hittar du hyreslägenheter som annonseras av olika hyresvärdar. Boplats förmedlar bara bostäder. Du kan alltså inte söka lokal på boplats.se.

    Ett tips är att du kan kika på Göteborgs Stads webbplats kan du hitta information om att hyra lokal.
    Elin, Boplats Göteborg