Vi kan inte gå på visningen, vad händer om vi tackar Nej?

Hej
Jag ber om ursäkt för att jag kan inte komma på den visningen som jag har fått på grund av mitt jobb och min frus jobb , därför vi ska tacka nej till den visningen , min fråga är det påverkar på våra andra sökningar som vi ska göra i framtiden . Tack på förhand .
Med vänliga hälsningar .
Issa .

Kommentarer

  • Hej Issa, tack för din fråga!

    Om du tackar Nej till en lägenhet som du har fått en visningsinbjudan till, så registreras ett Nej-svar på din profil.

    Såhär fungerar Nej-svar:
    • Om du har färre än sex Nej-svar händer ingenting.
    • Om du har svarat Nej sex gånger eller mer under de senaste sex månaderna kommer dina ansökningar att bli underkända tills Nej-svaren försvinner.
    • Nej-svar försvinner automatiskt efter sex månader.
    • Om du inte har svarat alls, eller ångrat ett ja-svar, räknas det också som ett Nej-svar.
    • Dina ködagar hos Boplats påverkas inte av Nej-svar.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej Elin
    Tusen tack för tipset !!
    Jag förstår nu vad jag ska göra .
    Ha en fin dag .
    Med vänliga hälsningar .
    Issa .