Varför finns samma annons både på boplats och på facebook?

Hur kan samma annons på en ledig lägenhet som är på boplats, även ligga på fb. ?

Kommentarer

  • Hej Lennart, tack för din fråga!

    En del av de annonser som läggs ut på boplats.se, tipsar vi om på Boplats Facebook-sida.  Då lägger vi ut ett Facebookinlägg med en länk till annonsen. Om du klickar på Facebookinlägget, kommer du till boplats.se.

    Det är alltså inte två olika annonser, och det går inte att söka lägenheter på Boplats Facebook-sida.
    Elin, Boplats Göteborg