Värme

Min mor bor på Brogatan 44 och hon upplever att det är kallt i lägenheten. Hon säger att det är 19 grader inne och elementen är kalla. Behöver ta på sig för att hålla värmen. Hon har hög ålder så det är väl lättare att känna sig frysen och när hon sätter sig ner för att t ex se tv, då är det jacka som gäller. Hon brukar sätta på handdukstorken i badrummet för att få upp temperaturen. Finns det något ni kan göra?
Viveca

Kommentarer

  • Hej,

    Vi försöker hålla en temperatur på mellan 20-21 grader i lägenheterna. Just nu (kl 06:37) är det 22.2 grader i den utgående luften från lägenheterna. Naturligtvis kan det finnas en variation mellan lägenheterna. Om temperaturen i lägenheten fortfarande är under 20 grader så råder jag er att göra en felanmälan så kommer bovärden och åtgärdar.

    Vänligen

    Johan

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga