Vägglöss

Vi har haft vägglöss.  Efter flera behandlingar och mycket besvär tror vi att de är borta.  Vi har kastat säng, kontorstol och mycket mer. Tvättat alla kläder i 60 grader med efterföljande torktumling flera gånger.  Många olika plagg har krympt och blivit förstörda.
Nu undrar vi om Bodenbo  har någon policy  att ersätta för allt besvär ochkostnader?

Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Ring oss på 57880.
    Helena Ombyggnadssamordnare