Vad innebär marknadsplats?

På det flesta lägenheter så står det marknadsplats "Torget", vad innebär det och finns det någon annan typ av marknadsplats?
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa! För några år sen hade vi också marknadsplats som hette "Direkt", då fanns det möjlighet att få en lägenhet direkt. Men i dagsläget så lägger vi bara ut lägenheter på "Torget".

    Björn