Uteplats

Hej! Vi vore tacksamma om vi fick ett nytt uteplatsbord här nere på Jakobsgatan. (mitt emot Lindåkra) Det gamla som stått här i flera år är sönderplogat och i ett bedrövligt skick, det skulle behövas transporteras bort. Det var vad jag ville.
Bo Nilsson

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Jag har skickat vidare frågan till bovärden ,han är dock sjuk idag, så han återkommer så fort han är åter i tjänst.
    Helena Ombyggnadssamordnare