Uppsägning

Hej, vill bara kontrollera så att ni fått in uppsägningen av min mammas lägenhet.
Det gäller Ulla Berg,Garnisonsgatan 53
Mvh
Monica Bylin

Kommentarer

  • Hej Monica!

    Ja, den är uppsagd & det har gått ut en e-post till dig att så är fallet.
    Ring oss för bokning av förbesiktning som skall utföras i nära anslutning till uppsägningen. Slutbesiktningen däremot, utförs då lägenheten är tömd & städad.
    Helena Ombyggnadssamordnare