Upphängning utan skada

Hej! Jag har fått fina målade vita väggar, dock är det betong/gips väggar i flera rum så istället för att borra/spika/göra hål. Vad kan man använda för att hänga upp tex en tavla utan att skada färgen? Självhäftande spik, återhäftande tejp? Osv.
Alexis

Kommentarer

  • Hej Alexis,

    Att hänga upp tavlor utan någon som helst åverkan på väggarna är svårt att få till men det finns ju några självhäftande tavelkrokar på marknaden nu som "ska" vara bra och lämna minimalisk åverkan på väggarna så det kan ju vara värt att kolla på.😊

    Observera att det ofta tenderar det att bli mer skada med dubbelhäftande tejp än ett vanligt litet spikhål så hör dig för av handlaren innan du köper någonting så kan de säkert hjälpa dig hitta rätt!
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga