Tvättmaskin/tapeter & färg!

Hej jag hade besiktning nu vet jag dock inte exakt när, där kom vi översen om att jag skulle få nya tapeter i kök/vardagsrum så jag undrar när det skulle va möjligt? Sen så ang tvättmaskin så skulle jag vela hyra en utav er om det finns möjlighet! Och nu till färg han som var här såg att jag höll på att måla lister, så han ville att jag skulle måla toadörren och alla lister och skulle återkomma med färg vilket jag inte fick någon! Mvh Ronja
Ronja Ingelund

Kommentarer

  • Hej Ronja,

    Vi kan tyvärr inte ge dig något svar pga semester. Din bovärd kommer att kontakta dig i början av september

    Vänligen
    Johan
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.