Tvättstugetider

Nu är det sommartid men ni ställer inte om tvättmaskinerna. Så man kan inte börja tvätta förrän 8... (morgonpasset får 1h mindre)
Kan ni åtgärda omgående, samma varje år...

landstingsvägen 4B

Frustrerad

Kommentarer

  • Hej,

    Så ska det naturligtvis inte vara, tack för återkopplingen och vi rättar nu till detta!

    Vänligen
    Johan
  • hej Igen!
    Tvättmaskinerna funkar fortfarande inte vid 07... går det inte att ställa om timern får ni gärna flytta fram tiderna så morgontiden också f

    Tvättmaskin
  • Hej "Frustrerad"!

    Låter inte bra.

    Jag har skickat detta till, bovärden.
    Helena Ombyggnadssamordnare