Tillgång till förråd

Hej! Jag har inte haft användning för mitt förråd på Parkgatan 3, förrän nu. Men om jag nu har hittat rätt förråd, så är det låst med ett hänglås som är märkt med "Bodenbo". Kan ni hjälpa mig att få tillgång till förrådet (jag har lägenhet 1203).
Mvh
Katarina Långström

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    Vi låser gärna upp, men gör en felanmälan på "min sida", så kommer Arvid och låser upp när han ser att felanmälan kommit in.
    Helena Ombyggnadssamordnare