Tillgång till förråd

Jag måste erkänna att jag är upprörd. Det har ju hänt tidigare: någon har låst dörren till bodenboförråd på Lundagårdsgatan 9C. Jag hyr ett förråd där nere. Låset agerar på rätt sätt på min digitala nyckel - grönt ljus kommer upp då trycker jag med nyckelbrickan med chipen. Dock, någon har låst dörren manuellt, så går det inte att öppna. Jag har sportutrustning i förrådet och behöver tillgång till förrådet nästa varje dag. Jag tror att det är oacceptabelt att dörren är stängd. Om någon MÅSTE låsa dörren, vill jag ha en klassisk nyckel som man kan öppna dörren vid sådana situationer. Jag förväntar mig att ni låser upp dörren så fort som möjligt.
Przemyslaw Paradowski

Kommentarer

  • Hej Przemyslav!

    Konstigt. Jag har skickat ärendet vidare till Henrik, bovärden och bett att han kollar upp det och hör av sig till dig snarast.
    Helena Ombyggnadssamordnare