Tilldelning av lägenhet

Varför kommer inte alla lägenheter ut  för sökning? En del lägenheter tilldelas utan att vara ute att sökas.
Carin Frank

Kommentarer

  • Hej Carin!

    Tack för din fråga.

    Det kan finnas olika skäl till det. Vilken/vilka syftar du på?

    Ha en jätteskön sommardag idag!
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Jag tänker på en 1:a och 21/2 på Garnisonsg.53.Det är inte för egen del,men har bekanta som var intresserade,där jag tipsat om att de blir lediga.Jag själv stortrivs i min lilla 1:a,tycker bara det var förargligt när de aldrig kom ut.
    Carin Frank
  • Hej igen!

    Vad gäller ettan har den legat ute på våran hemsida och har fördelats till den med mest poäng.
     Vad gäller tvåan, vad har den för lgh nr? Jag vet inte att någon lghet inte har lagts ut?
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Det var inte en 2:A utan en liten3:a som ni brukar 2 1/2. Jag tror nr1203 på garnison.53.Om 1:an varit ute måste det varit under er omläggning av datan, då gick det inte att komma in på "hyresledigt" under 3veckor.
    Som sagt jag bråkar inte om det,tyckte det bara var förargligt ,då jag sagt att de skulle bli lediga,och aldrig kom ut.
    Carin Frank
  • Hej igen Carin!

    Om hemsidan ligger nere är alla välkomna att ringa oss så hjälper vi till. Många gjorde det när dom märkte att det var problem med sidan.

    Avseende lägenhet 1203 så finns det specifika skäl till varför den har tilldelats utan att läggas ut och skälet ingår i vår policy avseende lägenhetsbyte.

    Jag önskar dig en skön måndag!
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hörde att bredband ingår i hyran om man bor hos Bodenbo,stämmer det?
    Ewa Strömgren
  • Hej Ewa!

    Nej, det gör det inte.

    Bredband är dock framdraget, men man får betala för abonnemanget.

    Ha en bra dag / Helena
    Helena Ombyggnadssamordnare