Taggar

Hej! Jag verkar ha tappat bort meddelandet om vilka tider man kan hämta ut sin tagg till huset den här veckan. Jag bor på Drottninggatan 43 och då skulle man hämta ut här bredvid på Abf men datum och tider minns jag inte. Hjälp snälla? ?

Mvh Beatrice
Beatrice

Kommentarer

  • Hej Beatrice! Vi kommer sitta imorgon tisdag(3/5) mellan 10.00-15.00 på ABF-lokalen, eller så får ni komma hit till Bodenbo 4/4 mellan 16.00-19.00
    Björn
  • Men i första smset stod det Drottninggatan 43 men när man söker så står det Fabriksgatan 6. Vilket stämmer?
    Beatrice
  • Hej Beatrice!

    Drottninggatan 43. Vi har inga fastigheter på Fabriksgatan.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.