Ta bort träd som skymmer solen

Hej!
Det skulle vara fantastiskt skönt att kunna sitta på balkongen  (Sturegatan 18D)och njuta av afton/kvällssolen. I dagsläget går inte detta p g a att några stora björkar och ett gigantiskt pilträd skymmer solen. Skulle det inte gå att få dessa borttagna/"friserade" så man får större glädje av balkongerna. Detta är alltså både en fråga och ett förslag.
Ola Johansson

Kommentarer

  • Hej Ola!

    Jag vidarebefodrar din fråga/förslag till rätt kollega. Han har dock semester nu, så han får återkomma till dig senare.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.