Stått i Bostadskö hos Bodenbo i flera år. Fick då information!

Stått i bostadskö hos Bodenbo. Fick beskedet att jag inte behövde logga in, för att stå kvar i kön.
Nu provat logga in och mitt användarID och lösenord fungerar inte!
varför??

Lena Hagberg

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Bodenbo har infört ett aktivitetskrav och skälen till det är flera. Det främsta skälet är att vi vill kunna analysera behoven hos de som står i kön för att bättre kunna planera nyproduktion och ombyggnationer. Ett annat viktigt skäl har varit att göra det lättare för ungdomar och personer som vill bosätta sig i Boden att få lägenhet. Vi har informerat om förändringen via våra informationskanaler som tex vår kundtidning och via mejl till alla som samlar poäng. Aktivitetskravet innebär att man minst en gång per halvår måste logga in på sina användare. Vi skickar ut ett mejl till dig en månad före poängen nollas. Du får även ett påminnelsemejl två veckor innan poängen nollas. Om du väljer att registrera dig igen så börjas poäng samlas igen.

    Vänligen
    Johan
  • Har stått länge i kön men får inga erbjudan,sparat poäng,går det inte ta med sig  poäng från lulebo så syns det hur länge det är .är väldigt intresserad av ledig lägenhet i boden vill ta hand om min gammla mamma på gammla dar
    cathrine Boman
  • Hej Cathrine!
    Kan inte se att Du har mycket poäng, vilket är anledningen till att Du inte fått något erbjudande. Systemet skickar ut nattetid, erbjudanden till dem 10 med mest poäng. Tackar ingen av dem 10, ja, eller att vi säger nej av någon anledning, då fortsätter vi nedåt i turordningen.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej!
    Jag fick tidigare information att jag inte behövde visa mitt intresse varje halvår, för att finnas kvar i kölistan. Måste missat Er information om att det inte gäller längre. Och jag är inte ensam om den missen?
    Nu vet jag och jag står gärna kvar i Bodenbos kö.
    mvh
    Lena Hagberg
  • Hej igen Lena!

    Då loggar Du in var 6:e månad. OM du har raderats, måste Du registrera dig på nytt i vår kö. Se till att vi har rätt mejladress och mobilnummer till dig, så Du inte går miste om förslag och ev erbjudanden.
    Helena Ombyggnadssamordnare
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.