Ställa mig i kö på ytterligare lägenhet

Kan jag genom er få ställa mig i kö på lägenhet på Saxvägen Svatbjörsbyn
hittade inte vart jag skulle söka på Saxvägen
Hur stor är dessa lägenheter 3 rum 2 rum eller??
Tacksam för svar!
Ha en bra dag!
MVH / Ingegerd S
Ingegerd Sundvall

Kommentarer

  • Hej Ingegerd!

    På Saxvägen är det 2:or.

    Vi kommer att lägga ut när det blir någon lägenhet ledig, men det är det väldigt sällan.
    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Hej Helena!
    Tack för snabbt svar.
    Nä jag förstår, att det inte är så ofta det blir ledigt där.
    Hur många kvadrat är 2 :or na på?
    Tänkte också höra vad hyran är där?
    Sen undrar jag om du kan hjälpa mig och kolla om jag fått ett erbjudande på
    Strömsegatan 21 B ?
    Ha en bra dag!
    Hälsar / Ingegerd S

    Ingegerd Sundvall
  • Hej igen Ingegerd!

    Tvåorna på Saxvägen är 65 kvm och nuvarande hyra ligger på 5220:-

    Ja, Du har fått ett erbjudande på Strömse 21 B. Ettan är på visning, så vi får se hur det går?
    Helena Ombyggnadssamordnare