Soprummet Parkgatan 1-3

Länge sen kompostpåsar fanns att hämta i soprummet, har köpt såna sen dess. Nu finns inte heller något kärl för matavfall. Ska vi lägga matavfallet i brännbart???
Ann-Sofi Nilsson

Kommentarer

  • Hej Ann-Sofi

    Det är Bodens kommun som tillhandahåller kompostpåsarna, de ronderar 1 gång per år och ska dela ut i våra sophus så att det ska räcka till alla boende i området.
    Tar kompostpåsarna slut i förtid så kan man gå in på stadshuset (Medborgarservice) och få fler påsar.

    Jag lägger ett ärende på vår fastighetsskötare som får kontrollera så att alla kärl som ska finnas i sophuset är på plats!
    Frida Isaksson

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga