Skriftligt intyg

Hej. Jag önskar att få ett skriftligt intyg med boendereferens från er, på begäran av andra hyresbolag. Söker efter billigare och lite mindre bostad och behöver ladda upp intyget digitalt. Är det något som ni skulle kunna ordna? Mvh Emma Lindbäck
Emma Lindbäck

Kommentarer

  • Hej Emma!
    Vi skriver inga intyg i dagsläget men ställer gärna upp som referens när andra hyresvärdar vill ringa. Så lämna våra kontaktuppgifter!
    Ann-Sofie Lund

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga