Sandning/grusning

Prästholmen, snorres grönd 6. Stort behov av sand/grus, Har ni glömt bort oss? Hög risk att någon ramlar och slår sig illa, vi måste kunna gå ut och gå säkert till våra jobb, station etc. Upplever att vi är området som glöms bort, dags att ta entreprenören i örat.
Maria Bergman

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Tack för informationen.

    Senast igår påminde vi entreprenören, Vi gör det igen. Ska följa upp det sen.

    Helena Ombyggnadssamordnare
  • Ni måste ta i med hårdhandskarna mot Hansens maskiner,
    det är ingen ide att sanda när man inte har plogat först.Man måste först ta bort isen och sedan sanda. Det sätt dom sköter detta på är ju skandal samma sak varje år.
    Livsfarligt att gå ut i Sävast.

    Sven
    Sven Isaksson
  • Vi ska framföra det till entreprenören!  Alltid svårt vid detta väderomslag.
    Björn