Beställa extranyckel?

Kan bara den som står skriven på kontraktet be bovärden om en extra nyckel eller hur gör man?
Bertil

Kommentarer

  • Hej Bertil!

    Ja, det är bara den som står på kontraktet som kan beställa en ny nyckel & det gör man genom oss på kontoret, inte genom bovärden. Ring oss på våra telefontider för att få hjälp 0921-57880.

    Beställningen skickar vi till Låssmeden som tillverkar nyckeln då man kommer på plats och man betalar även på plats hos dom!

    Mvh
    Helena

Personuppgifter (frivilliga)

Meddelande skickas till din e-post när du fått svar på din fråga